Rabu, 10 Jun 2015

Cara Nak Dapatkan Sale

Assalamualaikum,
Kepada anda yang berminat Berniaga Bersama kami..
Sebenarnya Pencuci Pakaian kami Merupakan Produk No.1

antara Jualan Paling Laris Masa Kini.Memang Tidak Dinafikan
Rata Rata Pengguna Memang Berpuas Hati

menggunakan Produk keluaran Flora Clean.

Beberapa Tips yang saya ingin Kongsikan Kepada
Anda sebagai Group Hebat Kami tentang

"BAGAIMANA NAK DAPATKAN SALE"

1) Berniaga di Pasar Pasar..
     Anda tahu rata rata Produk yang meletopss Hari ini semuanya
     dimulakan dengan Berniaga secara
     kecil kecilan untuk dapatkan Pelanggan..
     Kemudian bila dah kenal barulah mereka akan mencari kita..
     Tujuannya adalah untuk mencari Bakal Ejen/Ahli untuk kita
     kembangkan Perniagaan kita.Jangan lupa Database Pelanggan tau..

2) Promote Offline
     Biasanya benda ini saya Rahsia Tau..Hehe
     Promote Offline nie saya sendiri akan berikan anda kemudahan
     mengikut Pakej yang telah ditetapkan oleh Syarikat.
     Contohnya Beli beberapa tong anda akan dapat
                Banner/Flyers/Kad Ahli untuk anda
     Sebabnya mudah untuk anda berniaga.
     Kenapa saya Buang Duit begitu sahaja????
     Bukan la This is Bisnes..
     Semuanya telah saya buat Pengiraan secara teliti
     dengan Kos kos Operasi saya

3) Promote Online
      Promote online nie sebenarnya free tapi untuk
      mendapat kepercayaan Pelanggan anda
      Kena lakukan benda Realiti Faham tak??
      Biasanya Berniaga online orang lebih percaya kalau
      ada Realiti barulah Fantasi hahahahaha..
      Maksudnya semuanya bermula dari
      No.1 diatas..Kemudian
      Get the Testimoni about Sabun Pencuci Pakaian Flora Clean
      Then Update.Update update..Itu barulah ada pelanggan Tetap

     Anda Tahu Saya nie Suka Tahu satu satu benda terus Buat..
     This is The Power Of TINDAKAN..

    Anda boleh cakap,Eeleh berniaga Tepi jalan buat malu ya
    Kan??
   Malu tak kena Tempat Phaii Orang Kedah kataa Nohh..

   Sebenarnya best Ooo Berniaga macam tu,Tak perlu Nak Takut
   Biasanya anda menjadi ejen ejen jualan Produk kami
 
   Saya sendiri akan Beritahu anda Rahsia Perniagaan
   KeyWord Of Get the Prospek apabila Sedang buat Jualan
  
   Anda perlukan apa lagi??Kalau dah Semua saya Siapkan
   Cuma nyatakan Dimana anda Nak Bermula Berniaga,

   Kalau dah duit banyak ingin buat bisnes this is Simple Tauke/Boss
   Anda beli Produk Pencuci kami mengikut Pakej pakej

   Dan Beri Anak/Adik/Saudara anda berniaga..Kita hidup
   nie dengan cara macam tu ja nak BANTU ORANG LAIN
   atau anak bangsa kita sendiri..

   Tak Perlu Bersusah Payah.Semua Kami buat..
   Jadi jika Berminat Berniaga bersama kami Jom

   Berniaga Berjemaah/Create a New Team/Get the Prospek..
   Hehehe..Sebesar Rumah Bermula dengan Sekecil Bata

   UCAPLAH ALHAMDULILLAH ATAS KURNIAAN REZEKI
   AGAR KITA TIDAK LEKA DALAM PERJALANAN INI..
   
  
   
    
     







via Flora Clean

Tiada ulasan: