Rabu, 12 Ogos 2015

Lubuk Bisnes Sabun

Lubuk Bisnes Sabun


Anda ingin memulakan perniagaan?Tak Tahu nak cari Bisnes apa?Ekonomi isi rumah Mula Rasa tak kukuh?Pening nak Bayar Barangan keperluan?
 
    N!iiiiinDddiaaaaaaa!!!
Pertama sekali anda perlu tahu Produk Keperluan,Jimat dari Segi Harga & Penggunaan Produk,Tiap tiap hari Pelanggan Guna..Itu nasihat saya..Kenapa??
    Sebab produk keperluan sebegini akan habis,Akan ada repeat order,Macam beras nasi..Namun kalau setakat,habis saja Tanpa Kualiti,nanti Tak kan ada Repeat Order oleh pelanggan anda..

   Oleh itu,Saya memperkenalkan Lubuk Bisnes Sabun Bumiputera!!!!!! 
       


      Anda kena Tahu 3 Jenis Pendapatan dalam Bisnes Sabun
Seperti yang saya tulis sebelum ini,anda boleh Scroll ke bawah bawah lagi,dan baca 
Selepas anda berniaga,Tak Kisahla online ka Offline ka??ini sambungannya.......

1) Cari Ejen Ejen Kawasan/Daerah anda??
Firstly - Anda Perlu tahu Keuntungan Besar..Kenapa? Sebab Bila anda dah Tua anda mungkin tak larat dah nak Berniaga,jadi Lepaskan Ke Ejen ejen anda,Anda mungkin mempunyai Matlamat Hidup yg Jelas..Bila ada keuntungan anda boleh la bahagikan Keuntungan separuh untuk anda separuh untuk Ejen Anda.

2) Anda Boleh Upah Pekerja
Secondly - Bila anda dah Tua,anda Tak larat,anda nak ada masa bersama keluarga anda akan faham setelah kepala otak anda mempunyai Matlamat Jelas..Set,Target and Achieve Goals..Sampai Bila nak Kerja Sorang sorang!!kih kih..Disini lebih kepada Letak Produk di Kedai Kedai Runcit,Pasaraya..Sebagai Alternatif Pemasaran Jenama Bersama Kami.Apa yang saya buat saya akan Kongsikan bersama..Tak Percaya Cubalah buat.

Ini Lebih kepada aktiviti membakar duit!!Anda Boleh Fokuskan Pemasaran..Namun apabila pemasaran dibuat secara betul duit duit tadi akan mengalir sendiri ke Account anda!!!
Yang ini saya nak fokuskan Pemasaran Tunggak sesuatu Bisnes!! Selepas anda dah Mula Berniaga,Cari Ejen Ejen,Upah Pekerja,Anda boleh Fokuskan Pemasaran..That why! Tokey Tokey Buat apa mereka Nampak..Mereka laburkan sedikit Wang untuk Iklankan Produk mereka..Disini Apa yang saya buat,Saya sendiri Akan Laburkan Sejumlah Wang untuk Anda,Seperti Banner,Kad Ahli,Borang Ahli untuk anda Berniaga..Kerana Ianya membantu anda melonjakkan Bisnes ini Bersama Sama saya..(Mengikut Harga yang Ditetapkan oleh saya)

Selebihnya,Anda boleh Tumpukan Tentang Kualiti Produk..

Jadi Disini anda akan nampak 3 Jenis sumber pendapatan
1)Berniaga
2)Cari Ejen ejen Kawasan 
3)Letakkan dikedai kedai 
      
    Dan kepada sesiapa yg Bekerja,Wow!!! 4 jenis sumber  pendapatan Sebulan anda!!! Huh!!Habis dahh..Cuma jangan lupa Sedekah,Buat La Zakat sikit sikit,Tak Luak pon duit Hampa heheheheh..


Yang Benar,
Pengeluar Sabun Flora Clean                  No.14 Industri Kecil &
                                                                        Sederhana Sg Korok,
                                                                       06000 Jalan Sg Korok,
                                                                        Alor Setar,Kedah
( 012-4202976 )
     Sufi






           

Tiada ulasan: